Jesiennie z Samyangiem

sobota, 24 października 2015 Brak komentarzy
FUJIFILM X-T10 / Samyang 85 mm f/1.4 IF MC
Tym razem wybrałem się na krótki jesienny spacer z moim FUJIFILM X-T10 i całkowicie manualnym obiektywem Samyang 85 mm f/1.4 IF MC. Chciałem sprawdzić jak fotografuje się takim zestawem.


Ustawianie ostrości dzięki klinowi cyfrowemu w aparacie nie stanowi większych problemów, uważać jednak trzeba przy pełnym otworze przysłony bo mamy wtedy odczynienia z naprawdę małą głębią ostrości. Obiektyw sprawuje się przyzwoicie a zdjęcia są ostre i wyraźne :) Jedyną wadą jest troszkę zbyt długa ogniskowa która w przypadku tej matrycy wynosi 136 mm ale myślę że jako lekki tele a przede wszystkim jako obiektyw portretowy zostanie w moim podręcznym zestawie. Samyanga mam z mocowaniem Canona i przez adapter instaluję go w FUJIFILM rozwiazanie to nie sprawia "żadnych problemów" a konstrukcja jest solidna i sprawna.








FUJIFILM X-T10 / Samyang 85 mm f/1.4 IF MC Tym razem wybrałem się na krótki jesienny spacer z moim FUJIFILM X-T10 i całkowicie manualnym obiektywem Samyang 85 mm f/1.4 IF MC. Chciałem sprawdzić jak fotografuje się takim zestawem.












Prześlij komentarz