Samyang 12 mm f/2.0 NCS CS - test osobisty

środa, 10 sierpnia 2016 Brak komentarzy
Niedawno dojść niespodziewanie nawet dla siebie zakupiłem obiektyw Samyang 12 mm f/2.0 z mocowaniem fuji X, miałem zamiar kupić zupełnie inne szkło w podobnej cenie, ale po przemyśleniu czego tak naprawdę najczęściej używam wybór padł na szerokie szkło.
Po przeczytaniu kilku recenzji tego obiektywu doszedłem do wniosku że to bardzo ciekawa propozycja. Najbardziej zaciekawiła mnie jedna z recenzji gdzie autor stwierdził że nie oddał tego obiektywu producentowi ale poprosił o fakturę. Rzeczywiście oprócz wszystkich tych technicznych wartości to porostu bardzo ładny przedmiot świetnie współgrający z moim Fuji. Razem tworzą fajny duet :) Jeżeli chodzi o parametry to rzeczywiście ultraszeroki obiektyw o zaskakującej plastyce. Ta ogniskowa wręcz "wyczarowuje" takie troszkę inne światy :) Bardzo polecam to szkło - jak narazie przykleiło się do mojego korpusu aparatu chyba na dłużej. Poniżej prezentuje kilka zdjeć wykonanych w pobliżu mojego miejsca pracy zaraz po wyjęciu szkiełka z pudełka.

dokładny test obiektywu Samyang 12 mm f/2.0 NCS CS możecie znaleźć tutaj

















Prześlij komentarz