Maciejowiec - spacer sentymentalny

niedziela, 3 kwietnia 2016 3 komentarze







W tym pałacu około 30 lat temu zacząłem uczestniczyć w zajęciach Jeleniogórskiej Wszechnicy Fotograficznej - ta liczba lat mnie osobiście również zaskoczyła :). Było tam pięknie, wspaniały ogród, jadalnia z patio i bogato zdobione szerokie schody pałacowe. Poniżej są zdjęcia z dworu, który obecnie jest ogrodzony i nie można tam wejść. Kiedyś powstało tam dużo ciekawych fotografii panowało tam fajne światło i ciekawe już wtedy zrujnowane wnętrza.



 tutaj mieszkał "Porucznik" - niedługo dołącze pare fotografii - jak zeskanuję :)



Dla wytrzymałych co dobrnęli aż tutaj - jeszcze parę zdjęć górek w okolicy Michałowic, które miały być "Grzybowcem" ale nie były. Gdzieś źle poszliśmy, zupełnie z drugiej strony. W prawdzie Otto von Bismarcka nie było ale też było pięknie :)








3 komentarze

  1. Hmm, kiedyś w wieku 15 lat jeździłem na wszechnice fotograficzne w okolice Jeleniej Góry,ta miejscowość chyba nazywała się właśnie Maciejowiec. Czy to jest to miejsce ? Pamiętam piękne schody w środku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie. Ja też tam jeździłem na wszechnicę w tych czasach :)

      Usuń
  2. Jest niezaprzeczalna magia w tym wszystkim: zapraszam do swojego skelpu gdzie kupisz sprawdzone tabletki poronne

    OdpowiedzUsuń